faq
ILOŚĆ NEWSÓW:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
POKAŻ MINIATURKI:
 TAK   NIE  
POKAŻ ZAJAWKI:
 TAK   NIE
ILOŚĆ NEWSÓW:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
POKAŻ MINIATURKI:
 TAK   NIE  
POKAŻ ZAJAWKI:
 TAK   NIE
Rozrywka & Kultura
ILOŚĆ NEWSÓW:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
POKAŻ MINIATURKI:
 TAK   NIE  
POKAŻ ZAJAWKI:
 TAK   NIE
ILOŚĆ NEWSÓW:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
POKAŻ MINIATURKI:
 TAK   NIE  
POKAŻ ZAJAWKI:
 TAK   NIE
Konkursy
Shoutbox
edyta79a: jak usunąć konto z studentka roku>?nic nie działa!!!
Piotr123: Hej, wszystkim, którzy mają problemy z mailami grupowymi polecam: http://MailGrupowy.pl
Piotr123: Hej, wszystkim, którzy mają problemy z mailami grupowymi polecam: http://MailGrupowy.pl
kuanip: ja chce wiedzieć !!!!!!!!!!!1
kuanip: gdzie są wyniki konkursu STUDENTKA ROKU??????? no gdzie no gdzie
Emperatriz: Emperatriz: DLACZEGO.COM. PL PRZECHOWUJE DANE OSOBOWE BEZ ZGODY UŻYTKOWNIKÓW!!!
Emperatriz: DLACZEGO.COM. PL PRZECHOWUJE DANE OSOBOWE BEZ ZGODY UŻYTKOWNIKÓW!!!
persky: witam, czy ktoś posiadający konto na google plus mógłby mnie zaprosić, bardzo mi zależy? podam maila na privie, z góry dzięki!!
wookkash: hej jak uunąć profil prowadzącego z ocen.pl?
obanon: jest ktos?
petit84: Witam, piszę pracę dyplomową dot. rozstepów skórnych, ma ktos może jakieś materiały? Jakies zestawienie bibliograficzne?
TMKII: może ktoś zagłosuje na moje zgłoszenie konkursowe? : http://www.dlaczego.com.pl/balaganiarz_roku/show/1810#photo
monciakmonciak: hejka jak przetłumaczyć merchandising director
ol: jakie pytanie?
cara: jest tu ktoś?mam pytanie!
Adria: przemoc w przedszkolu?? to chyba lekka przesada
cyprys: jeśli to nie kłopot to zaglosujcie na moją rymowankę
qwert321: wyniki tam gdzie i konkursy, po prostu bedzie dopisanie + wyniki
christianus: gdzie się sprawdza wyniki konkursów?
jaca2010: siema
ol: sprawdź w ściągach
LUSI: jest tutaj ktoś?
LUSI: halo:P:P
LUSI: ma ktoś może referat nt przemocy symboliczje w przedszkolu???
LUSI: macie atki referat?
ol: żeby otrzymać nagrodę należy w profilu uzupełnić dane osobowe (imię, nazwisko, adres). informacja z taką prośbą została wysłana do wszystkich osób wyróżnionych w konkursie. ty tego nie zrobiłaś, więc nie dostałaś jeszcze nagrody.
ol: dziś będą na stronie
goniuniek: gdzie są wyniki konkursów?
czachusss: ma ktoś może notatki z promocji zdrowia?
Elwi: potrzebuje pomocy w napisaniu pracy maturalnej
mag18: hehe:D
jakajakajka: witam, chciałam się dowiedziećco się stało ze starą stroną korba.pl?
klementynka: a na czym ten problem polega?
Grzes: Cześć mam taki jeden problem z marketingiem czy nie zechcial by mi ktoś pomuc bardzo badzo prosze
matt192: <lol2>
Andziorka: gdzie można znaleźć wyniki konkursów??
zouza: masz na privie
Dawid: Moze mi ktos podac kontakt do admina jakiegos bo nie dostalem prenumeraty !!!!!
zouza: przestać spelenić. może tak pełnym zdaniem? najlepiej na forum. o!
pablo208: asas
ol: ciup2 :P
blekitna18: ciup;)
blekitna18: ;)ciup
seku: :D.
Agnes: Jak to Hunter "mało fajne klimaty"?? Koleżanka nie wie co dobre ;]
ol: róż też :D
redcat7: światło to złoooo!!




Polityka prywatności Regulamin Reklama Kanały rss Kontakt Mapa strony
Dlaczego.com.pl   2007-2014   Wszelkie prawa zastrzeżone
   0.5667
Firma w holdingu PMPG